Ferry Kruiswijk
 
 
 
 
 
 
 
foto+achtergrond2.jpg
logoswerplekken2.png

Een greep uit de opdrachten en opdrachtgevers van Ferry Kruiswijk, wordt u zijn volgende?

Brede Werkervaring

Ferry Kruiswijk is trainingsacteur sinds 2013, door een stage bij Act Inc. en Take4ce tijdens de opleiding Docent Theater, ArtEZ Arnhem. In 2014 was dit de basis om als ZZP trainingsacteur verder te werken. Thema’s als omgaan met agressie, huiselijk geweld & zeden, slecht nieuws, mentale kracht, maar ook verhoor en verhoortechnieken, maar ook zaken als persoonlijke effectiviteit en effectief leidinggeven passeerden de revue. Dit zorgde ervoor dat Ferry werkervaring opdeed waarmee hij ook binnen andere contexten kon gaan werken: Zorg, Bank- en verzekerwezen, Retail, Detachering, Belastingdienst en Overheid, zoals Gemeenten en Sociale Dienst.

Vanwege zijn technische achtergrond (Bachelor of Engineering), vindt Ferry vaak de connectie met Monteurs, IT-ers en Technici. Deze, vaak praktisch en oplossend denkende doelgroep te bewegen om te kijken naar het meer subjectieve proces van communicatie ziet hij als een mooie uitdaging.

Door brede ervaring binnen communicatietrainingen wordt Ferry steeds vaker ingezet als (Co-trainer.)

Daarnaast heeft Ferry inmiddels ervaring opgedaan bij NGO’s Cordaid en ICCO in het engelstalige werk Dealing with Aggression in het Buitenland (zo was hij in Mali, Bangladesh en Ethiopië).

 
 
 
 
 
 
 
foto+achtergrond3.jpg

Modellen en Thema’s

Trainingstheoriën

* ABCD-gedrag * Conflicthantering * DISC * Ik-boodschap * Klantgericht handelen * Effectief Leiding geven * LSD * Omgaan met agressie * Roos van Leary * Situationeel leidinggeven * SMART * STAR * Transactionele Analyse * Schakelmodel * Verhoortechnieken *

en vele anderen, vraag naar de mogelijkheden!

Trainingsonderwerpen

*Omgaan met Agressie * Omgaan met emoties * Slecht nieuwsgesprekken * Ziekteverzuim * Fraude * Aangifte * Assessments * Begeleidingsgesprekken * Bemiddelingsgesprekken * Klantenservice * Beoordelingsgesprekken * Communicatieve vaardigheden * Competentietrainingen * Confrontatie gesprekken * Feedback geven * Functioneringsgesprekken * Gesprekstechnieken * Getuigenverhoor * Grensbewaking * Klantgericht handelen * Omgaan met agressie * Sollicitatievaardigheden * Verdachtenverhoor *

en vele anderen, vraag naar de mogelijkheden!

werkvormen.jpg